تلفن تماس : 0973 120 0917

آموزش ست کردن ریموت کرکره برقی
اگر در کار نصب کرکره برقی هستید و می خواهید ریموت را درست کد دهی کنید و یا اینکه کلا تمایل دارید که چگونه می توان ریموت کرکره های را ست کرد در این باره شما را مطلع خواهیم ساخت.

تنظیم ریموت کرکره برقی
باید بدانید که ریموت های کرکره برقی انواع گوناگونی دارند و در مارک ها و سایز ها مختلف به صورت اورجینال و یا اینکه متفرقه در بازار یافت می شود. برای کد دادن به روش لرن بر روی برد رسیور هوشمند، باید رسیور که معمولا در کنار کرکره برقی قرار دارد را باز کنیم و در آنجا براساس مدل رسیور خود ممکن است دکمه هایی به اسم LEARN و یا CODE را ببینیم. حالا شما دکمه را دو ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید و بعد از آن چراغ LED روی برد روشن می شود، در این مرحله دکمه ی ریموت کرکره را هم به مدت دو ثانیه نگه دارید. حالا مشاهده می کنید که چراغ شروع به چشمک زدن می کند. در این هنگام کد دهی (ست کردن ریموت) صورت می گیرد، ریموت شما با کرکره برقی هوشمند متصل می شود.
این راه برای هر تعداد ریموتی را که می خواهید کد دهی کنید قابل استفاده است.
تنظیم تایم کرکره برقی
مورد مهمی که باید به آن بیاندیشید این است که این تنظیمات تنها برای کرکره های فعال انجام می گیرد و از تنظیم آن برای فضاهایی که نیاز به انجام مداوم ندارند اجتناب کنید. اما اگر اصرار به تنظیم زمان کرکره برقی برای این اماکن دارید بهتر است ابتدا تمام جوانب آن را در نظر بگیرید چون ممکن است مشکلات و هزینه های دیگری را موجب شود. 
پیش از تنظیم تایمر باید به سراغ دکمه تایم Time ریموت کنترل بروید. این دکمه در تمام ریموت ها در سمت چپ و پایین است که باید انگشتتان را به مدت چند ثانیه بر روی آن نگاه دارید تا چشمک بزند. این روش باید با توجه به مدار فرمان کرکره برقی انجام می شود. حالا که دکمه Time چشمک زن شد باید دکمه D را بفشارید. پس از دکمه D تایمر شروع به محاسبه زمان می کند. بعد از اینکه زمان مورد نظر سپری شد باید دوباره دکمه D را فشار دهید. فاصله زمانی بین دوبار فشار دادن این دکمه به عنوان تایمر بسته شدن کرکره برقی محسوب می شود.

ست كردن ريموت درب پاركينگ
برای ست کردن ریموت درب پارکینگ غیر فابریک برای درهای کنترلی یک دستگاه به نام رسیور بر روی مدارکنترل جک پارکینگی نصب می گردد تا ریموت های غیر فابریک بتواند بر روی آن ست شود.
باید بدانید که دکمه لرن را از روی رسیور حتما به مدت نیم ثانیه بفشارید تا Led چشمک زن کنار آن شروع به چشمک زدن کند. حال دکمه ای که روی ریموت است را فشار داده و نگه دارید تا Led چشمک زن به سرعت روشن خاموش شده و در نهایت خاموش شود. حال ریموت روی رسیور درب پارکینگ ست شده است.


ریموت کرکره برقی اندروید
از جدیدترین و جذاب ترین قابلیت های کرکره برقی ها توسط اندروید روی موبایل این است که شما می توانید به صورت مجازی کلید را در اختیار فرد سومی قرار بدهید. تنها کافی است تا آن شخص نیز نرم افزار مشابه شما را بر روی اندروید تلفن همراه هوشمند خود نصب کند و شما تلفن او را در نرم افزار خود وارد کنید. از این طریق نرم افزار در اندروید موبایل قادر به شناسایی فرد سوم خواهد بود و او هم نیز می تواند از طریق نرم افزار درب کرکره ای را باز یا بسته نماید.

نحوه ست كردن ريموت بلوتوثی
این امکان وجود دارد که از بلوتوث نیز برای کنترل کرکره برقی بتوانید استفاده کنید. در این حالت باید تلفن همراه شما به اینترنت همراه با بلوتوث روشن نصب باشد تا عملیات باز و بسته کردن درب به سهولت از طریق ارتباط بلوتوث با کرکره هوشمند انجام گیرد. سنسور کرکره ی برقی که از پیش قابل برنامه ریزی است با بلوتوث موبایل در فاصله مشخص عمل خواهد کرد و شما از طریق موبایل می توانید بازه و بسته شدن را از طریق بلوتوث به کرکره هوشمند برقی انتقال دهید.

کلید دستی کرکره برقی
تجهیزات لازم برای باز و بسته نمودن کرکره برقی بدون وجود برق و یا باز کردن کرکره برقی بدون ریموت برای مواقع حساس و شرایط خاص در سیستم کرکره های برقی طراحی شده است. زمانی که برق نبود استفاده از آچار آلن و یا کلید مخصوصی که در تجهیزات کرکره های برقی در زمان نصب تعبیه شده، از موارد کاربردی برای باز و بسته شدن کرکره بدون برق است. شیوه انجام این کار به این صورت است که آچار آلن و یا کلید مخصوص کرکره برقی را در یک جایگاه مشخصه در موتور گیربکس قرار داده و با چرخاندن آن کرکره را باز و بسته می کنید. کلید سازی تهران با ارائه بهترین خدمات در کنار شما همراهان گرامی می باشد.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز- خیابان همت شمالی، کوچه 9 ، جنب نانوایی

شماره تماس :  09171200973

شماره تماس :  09901200973

شماره تماس :  07136318005

ایمیل : info[at]kelidonline[dot]com